Szerző: Bill Gardner, Catharine Fishel
Méret: 143 x 162 mm
Terjedelem: 376 színes oldal
Kivitel: ragasztókötött, puhatáblás (fülekkel)
Megjelenés időpontja: 2009. november
Bolti ára: 4225 Ft
Webshop ár: 3591 Ft
[Megrendelés Scolar webshop]
Nagyításhoz kattintson a képekre!
A sorozat hasonló
jellegű könyve:
A Scolar Design-sorozat egyes kötetei a világ más tájain dolgozó grafikusok keze alól kikerülő munkák bemutatásával kitekintést nyújtanak a design aktuális nemzetközi trendjeire, friss ötleteket, inspirácót adnak tervezőgrafikusnak és megbízónak egyaránt.
A könyv a korábban megjelent Logótár és Logótár2 című kötetek folytatásaként újabb nagyszerű válogatást mutat be a LogoLounge.com weboldalra beküldött több mint 65 000 alkotás közül.
A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért tervezése a legnagyobb szakmai kihívást jelentő feladatok közé tartozik.
Reményeink szerint a logótár 2000 logót tartalmazó gyűjteménye segítséget nyújt e komoly feladat megoldásában, szín- és formavilága számos hazai grafikus ötlet- és ihletadó forrásává válik.
A zsebkönyv formátumú kiadás az amerikai Rockport Kiadó LogoLounge című köteteinek tartalmát sűríti össze egy könyvbe. A kézikönyv a hosszas leírásokat mellőzve, kizárólag a logók bemutatására koncentrál; kompakt, épp ezért jól forgatható, hasznos ötletforrás minden logótervezés iránt érdeklődő számára.
A témakörök alapján 21 csoportba rendezett gyűjteményben könnyű a célzott keresés és az eligazodás. Az egyes témakörök szerint bemutatott logók jól példázzák, hogy azonos kategórián belül is születhetnek eltérő stílusú alkotások.
A témakörök között megtalálhatók például
E kiadvány rendkívül gazdag és változatos képi anyagával elsősorban a vizualitásra épít, így csak minimális szöveges információt tartalmaz. Ennek köszönhetően lehetséges a könyv az eredeti angol nyelvű változatnál is kedvezőbb árú , ún. imprint kiadása, amelyben csak a téma megértését segítő szöveges oldalak magyar nyelvűek.
A kötet kétnyelvű tartalomjegyzéke könnyű eligazodást tesz lehetővé az angol nyelvű belső fejezetkezdő oldalak között.
A kevésbé fontos szöveges részek pl. a többnyire nemzetközi alkotók és megrendelők megnevezése angol nyelvűek maradtak.