1000 kereskedelmi grafika

A feliratoktól a logókig és minden,
ami in-store

Szerző: JGA
Méret: 229 x 229 mm
Terjedelem: 320 színes oldal
Kivitel: cérnafűzött, flexibilis fedél
Megjelenés időpontja: 2007

Bolti ára: 5995 Ft
Webshop ár: 5096 Ft
[Megrendelés – Scolar webshop]

A Scolar Design-sorozat egyes kötetei a világ más tájain dolgozó grafikusok keze alól kikerülő munkák bemutatásával kitekintést nyújtanak a design aktuális nemzet­közi trendjeire, friss ötleteket, inspirácót adnak ter­vező­grafi­kusnak és megbízónak egyaránt.

 

Eladni tudni kell

Kit ne hódított volna már meg egy, a kedvenc sportcipőjéhez mellékelt bohókás szóróanyag vagy egy finom bonbon kézműves doboza? Vásárlásaink alkalmával szívesebben térünk be olyan üzletbe, ahol a kirakattól a polcok elrendezésén át a termékek címkéjéig és a reklámtasakig minden látható elem az egységes arculatot követi, az általunk elvárt ígéretet sugallja, így a márka jelenlétét erősíti.

Eladni tudni kell és ezt a célt legújabb könyvünkben bemutatott ötletes vizuális megoldásokkal szeretnénk támogatni.

A butiktól a szupermarketig

A kereskedelmi egységek számára készülő grafikák tervezése során komoly kihívásokkal és kiélezett versennyel kell a tervezőgrafikusoknak szembenézniük. Óriási az elvárás a kreativitást és az eredetiséget illetően, a sikeres marketing a márka vagy üzletlánc sikerét jelentheti.

A könyvben bemutatott kereskedelmi márkák arculati elemei – logók, csomagolások, boltbelsők, feliratok, reklámanyagok – az innovatív és friss ötletek bőséges választékát nyújtják designereknek, reklámszakembereknek és cégtulajdonosoknak.

 

Mit tartalmaz a könyv?

A könyv 1000 színes fotóján az alábbi kommunikációs formákra láthatunk példákat:

  • logók,
  • nyomtatott anyagok,
  • reklámanyagok,
  • csomagolások,
  • portálok, boltbelsők,
  • táblák, jelek, feliratok,
  • kapcsolódási pontok.

 

Imprint kiadás angol oldalakkal

E kiadvány rendkívül gazdag és változatos képi anyagával elsősorban a vizualitásra épít, így csak minimális szöveges információt tartalmaz. Ennek köszönhetően lehetséges a könyv – az eredeti angol nyelvű változatnál kedvezőbb árú – ún. imprint kiadása, amelyben csak a téma megértéséhez feltétlenül szükséges szöveges oldalak magyar nyelvűek.

A kötet kétnyelvű tartalomjegyzéke könnyű eligazodást tesz lehetővé az angol nyelvű fejezetkezdő oldalak között.

A kevésbé fontos szöveges részek – pl. a többnyire nemzetközi alkotók és megrendelők megnevezése – angol nyelvűek maradtak.

 

A sorozat könyvei

Scolar Webshop - vásároljon 20% kedvezménnyel online könyvesboltunkban
Scolar Webshop - vásároljon 20% kedvezménnyel online könyvesboltunkban

Scolar könyvajánló